woensdag 12 september 2012

Gewonnen Give Away


 
Gisteren avond vond ik dit pakketje in mijn brievenbus. De kaarten die ik gewonnnen heb bij http://365dagencreatief.blogspot.nl/. Dat is nou nog eens gezellige post. Het begint al met een geweldige zelfgemaakte enveloppe.En dan een lief geschreven kaartje erbij. En dan uiteraard ook nog de kaarten die ik gewonnen heb bij haar. Stuk voor stuk kaartjes om vrolijk van te worden. Dat deed me goed na een ongezellige grieperige dag. Deze dag sloot ik alsnog zonnig af en zelfs buiten liet het zonnetje zich even zien. Dank je wel Suzan.

2 opmerkingen:

  1. Hey die JoJo wat fijn dat ik met mijn kaartjes het zonnetje weer even heb kunnen laten schijnen bij jou in huis en in je hart ;). En zo kun jij weer andere mensen gaan blij maken met deze leuke kaartjes óf je houdt ze lekker voor jezelf ;) hihi.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er eerst zelf even an genieten. En dan komt er een moment dat ik voel/weet dat het bedoeld is voor een persoon die op dat moment wel een leif kaartje kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen