maandag 24 september 2012

Swap en ik doe mee!!!!!



http://biene-bien.blogspot.nl/2012/09/swapper-de-swap.html

Tot 1 oktober kun je hier opgeven om mee te doen aan een swap. De regels zijn lekker simpel;

1          Het moet gehaakt zijn.
2          Het moet door de brievenbus passen
3          Het heeft de lievelingskleuren van
            je swapmaatje
4          Het moet uiterlijk 1 november verstuurd zijn.

Ik heb  getwijfeld of ik mee zou doen en heb gisteren besloten dat inderdaad te doen. Vooral omdat de regels lekker simpel zijn. Dus heb je zin om ook mee te doen ga even naar haar blog. Daar vind je de hele uitleg en het mailadres waar je op kunt geven.

2 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk dat je ook mee doet :-)

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt me over de streep getrokken. Maar ik moet nog wel even bedenken wat ik ga maken. Van de week ook een swap (mijn eertse) gemaakt en deze in twee deksels van schoendozen verpakt en verzonden (past dus ook door de brievenbus). Dus er zijn nogal wat mogeliojkheden. Ik heb al wel een paar ideetejs in mijn hoofd nu nog effe kiezen.

      Verwijderen