zondag 23 september 2012

Verjaardagscadeautjes

Deze week ook nog bezig geweest om wat verjaardagscadeautjes te maken. Allereerst haakte ik een paar taartjes voor een lief klein meisje wat vier jaar werd. Helaas vergeten er een foto van te maken. Maar ze vielen bij haar helemaal ik de smaak. En daar gaat het dan toch om.
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=820&lang=nl
En hier lijken ze dus op maar door andere kleurtjes te gebruiken zien ze er toch weer  anders uit.
        

.
Op mijn face book pagina plaatste ik ook de foto van de tissueboxhoes. Daar reageerde mijn nichtje op. Ze schreef dat is wel een leuk verjaardagscadeau. Gevraagd wat haar favo kleuren zijn en aan de slag gegaan. Ik ben al een heel eind dus die is wel af als ze jarig is. Ga ik zowaar zelf gemaakte cadeautjes geven met een verjaardag. Om één of andere reden doe ik dat eigenlijk niet zomaar. wat me er van weerhoud?
 Dat is een goede vraag die ga ik eens proberen te beantwoorden voor mezelf. En zo komt de hoes eruit te zien. Ik vind deze kleuren combinatie zelf ook wel heel mooi.















Misschien ook wel iets voor mezelf.Want dat heb ik nog niet gedaan een hoes voor mezelf maken. Dus nog ideeën genoeg voorlopig. Ik ga nu lekker even zitten haken. Het is hier nu nog rustig de dames slapen. Twee van mijn drie mannen zijn sporten en  mijn jongste ventje geniet van de zondag door lekker tv te kijken (zolang mag normaal niet). En vanmiddag is iedereen weer in huis en wakker dus dan is het gedaan met de rust. Maar ook dat heeft weer zijn charmes.


Lieve groet en een fijne zondag JoJo

2 opmerkingen:

  1. Oh jij ook aan de facebook, mail me je naam of link aldaar eens (als je wilt), ik kom er niet zo heel vaak, kom het liefste hier. Maar toch hoort dat ook erbij.
    Ennuh gewoon doen hoor die zelfmaak kado's, gewoon je gevoel volgen (je weet wel de stemmetjes van de engelen) doe ik regelmatig, kettingen/edelsteencreaties/notitieboek en tot nu toe was iedereen even blij ermee.
    Ja bedacht me ook al dat ik die voor jou nog niet gezien had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enorm leuk gedaan zeg
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen