maandag 29 oktober 2012

Gehaakte kindersjaal


 
 
Een jongenssjaal met de kleur paars erin.Mijn nichtje zocht ernaar maar vond deze niet. Ik beloofde vorig jaar al dat ik er één zou breien maar helaas lukte het me zelfs niet om dat project af te maken. Afgelopen week vroeg ze of ik de sjaal in wording nog had dan wilde haar buurvrouw die wel afmaken. Maar ik was al begonnen om een sjaal te haken voor mijn grote vriend (haar zoontje dus) want ik wist al dat ze er nog geen had kunnen kopen. Ik wilde het haar nog niet vertellen omdat het een verrassing is voor haar. Heb haar dus gezegd dat ik het breiwerk op zal zoeken en mee zal brengen als ik naar haar toe kom. De sjaal is af en ik vind zelf dat die wel mooi geworden is.Ik heb de sjaal gehaakt met vaste en halve stokjes haakt makkelijk weg en schiet best goed op.Nu maar hopen dat ook zij het mooi vind en er blij mee is.

4 opmerkingen:

  1. nou echt wel jojo, ik vind hem ook hartstikke mooi ♥ hier is toch een ieder blij mee ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden, hier gaat ze zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tuurlijk vind ze hem mooi.. en ik weet heel zeker haar zoon ook!
    hij is hardstikke mooi geworden.
    ik ben ook helemaal van het breien af.. haken gaat veel sneller en is net zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze was er inderdaad blij mee. En haar zoontje zei Stoer toen ze de sjaal liet zien. Ach ja hij is dan ook al 2 dan doe je dat soort uitspraken.

    BeantwoordenVerwijderen