donderdag 15 november 2012

Deze kan ik niet zomaaar voorbij laten gaan


http://bakmadam.blogspot.nl/2012/11/eerst-give-away.html?showComment=1353011897098


Ik heb de laatse tijd zo hier en daar al het een en ander gewonnen endacht bij mezelf dat het beter was even niet mee te doen aan give away's maar ik kan het niet laten en zeker deze niet. Ik ben een echte lekkerbek en moet gewoon wel meedoen aan deze give away.








En deze dan dat doosje is so cute. Sorry dames maar ook daar doe ik aan mee. Gewoonweg te leuk om niet een kansje te wagen. Kijk maar snel hier http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/11/give-away-button-matchbox-en-button.html


Lieve creatieve groet JoJo

2 opmerkingen:

  1. thxxxxxxx lieve jolanda voor deze reclame, en weet je je hebt gelijk ik heb het ook even niet gedaan en plaatste dan linken en dacht ik NU ga ik die ZEKER niet winnen, snif snif, gewoon meedoen, en weet je we hebben het zelf niet in de hand of wel ☺
    lieve groet jenneke

    en die van de bakmadam is ook zoooo leu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo doe je mee en win je een tijd lang niks en zo krijg je van je man ren winpakket en win je twee winacties achter elkaar! Cardcetera actie ivm Robin Magazine en bij Elke dag zaterdag leuke stofjes!
      Gewoon meedoen hoor! Knuff!

      Verwijderen