donderdag 8 november 2012

Leuke post

Vandaag lag er een pakketje in mijn brievenbus. Ik wist dat het onderweg was dus ik hield de postbode al sinds gisteren goed in de gaten. Toen hij de post in de bus deed kon ik me nog net beheersen het niet gelijk uit zijn handen te trekken. Maar helaas er zat niet de verwachte enveloppe in. Jammer maar helaas dat wordt tot morgen wachten.. Maar dan een  uurtje of wat later stopt er een bus van TNT dus ik snel naar buiten om het pakketje aan te pakken. Maar de postbode had het al in de brievenbus gedaan.(dat paste net). Ik heb het pakketje snel open gemaakt en was blij verast met wat er allemaal inzat. Ik ben er super blij mee. En ik heb dit alles gehad van Dinaz omdat ik haar een paar bolletjes garen stuurde die ze tekort kwam.
Geweldig toch om zo bedankt te worden. Ik vind van wel in elk geval. Kijk maar eens op de foto wat een leuke dingen ik kreeg.
 
 


Dinaz dank je wel voor dit leuke pakket.


Lieve creatieve groet JoJo
 

10 opmerkingen:

  1. owwww wat lief en wat leuk allemaal zeg, daar word je blij van☺
    ,maar daarentegen ook heel lief van jou hihi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de wereld zou een stuk beter worden als iedereen zo met elkaar om zou gaan.

      Verwijderen
    2. Jaaa helemaal gelijk. Allebei heel lief voor elkaar geweest! Knuff!

      Verwijderen
  2. Ja...superleuk dit toch, Dinaz is een schatje en jij hebt haar goed geholpen met de wolletjes, dus jij bent ook een schatje:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke post en allebei helemaal happy! Daar doe je het voor toch!!!!!! Lief hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh wat leuk zeg! Allemaal mooie dingen en zo leuk verpakt!! Zo maken we elkaar blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jojo,

    Alsjeblieft!!! :o)
    Fijn dat je het zo leuk vindt!
    Heb er meteen ook maar een blogje van gemaakt...hihi.

    Was wel spannend hé...past het wel...of nét??

    Veel plezier ermee!
    Liefs Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen