vrijdag 21 december 2012

En de winaar is.................

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De voorbereidingen zoals jullie zien is dat serieus werk.
 
 
 












Ogen dicht en een onschukdige kinderhand bepaald het lot.



De winnaar is bekend. Alleen is op deze foto niet (goed) te zien welk nummer gewonnen heeft.

Dus even een close up. (de nagels moeten nog wel even gedaan worden zie ik voor de kerst).
 
 
 
 

En ik doe graag mee als nummer 10 ! En ik hou van alle felle kleuren zoals die gele en feloranje bloemen aan de rechterkant van je blog, dus helemaal geen pastel of donkere kleuren ;)
Ik was al heel lang van plan om zelf een tissuehoes te haken, maar 't is bij plannen gebleven en nog steeds niet ten uitvoer gebracht....
 
 
Dus Sneksniltje stuur me even je gegevens breimuts@hotmail.nl en ik ga aan de slag voor je en ergens in het begin van het jaar stuur ik je de hoes toe.
 
 
Dank je wel dames voor het meedoen aan deze give away. Helaas moet ik de rest teleurstellen en kan er maar één de winnaar zijn. Maar ik vind een give away organiseren leuk dus in het nieuwe jaar volgen er nog wel meer. En voor degene die niet gewonnen hebben en er zelf één willen maken dit vind ik een heel fijn patroon  .http://kristelshobbydagboek.blogspot.nl/2012/04/patroon-hoes-voor-zakdoekendoos-cover.html
 
Lieve creatieve groet Jolanda

14 opmerkingen:

  1. Sneksniltje van harte met het winnen van zo'n mooie hoes...zal de mijne helaas zelf moeten gaan haken....hahaha!! Jolanda, hartstikke bedankt voor het organiseren!! Fijn week-end! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha die nagels.............................. als jij nou niets had gezegd.......

    geloof me ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben ha ha ha
    maar juist hierbij is het leuk

    de winnnaar van harte gefelies

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och ik vind het wel iets hebben. Hij heeft heerlijk gespeeld zo te zien. Daar gat het toch om.

      Verwijderen
  3. Ja, dat wordt dan misschien volgend jaar zelf maken, wie weet? Heb voor de zekerheid het patroontje opgeslagen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, die zoon van jou kun je nog eens een serieuze taak geven! Heel goed gedaan! Gefeliciteerd voor de winnares.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd aan de winnaar en dank je wel om mijn patroontje nog een keer te delen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gewoon een heel fijn patroon. Dus vandaar dat ik het graag deel met anderen.

      Verwijderen
  6. Hoera ! Ik ben echt reuzeblij dat ik gewonnen heb ! Zo zal er begin volgend jaar dan toch een prachtig hoesje rond die blanke kartondoos tissues geraken. Jojo, ik stuur je dadelijk een mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga mijn best doen en ergens in het begin van het nieuwe jaar komt de hoes jou kant uit.

      Verwijderen
  7. Sneksniltje gefeliciflapstaart!En Jojo bedankt voor deze giver away en hele fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2013 voor jou en je gezin!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!

    En die nagels!
    Als je niks had gezegd had ik niks gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja ik vind het wel iets hebben. Nog effe lekker schrobben voor de feetsdagen en het komt helemaal goed.

      Verwijderen
  9. ge hebt iets gewonnen kijk eens op mijn blog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je mailtjes gestuurd ivm met mijn give-away.

    BeantwoordenVerwijderen