maandag 4 februari 2013

125 berichten en 125 volgers

En dan ineens heb ik zowaar al 125 berichten geplaats en ook al 125 volgers. Wat gaat dat in één keer hard zeg. In een paar weken tijd heb ik er een hele hoop volgers bij.Welkom allemaal gezellig dat jullie mee komen lezen. Dat stimuleert enorm om stukjes te schrijven hier op mijn blog.Ik vind het eigenlijk wel een goede reden om weer een give away te organiseren. Maar wat en hoe daar moet ik nog eens even over denken. Hierover binnenkort meer.

groetjes Jolanda

18 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes heb je op de foto staan! Ja, die volgers zorgen toch dat je het graag blijft doen he, soms doe het gewoon voor hen, tijd geleden legde dat bij mij een periode enorme druk op en dat mag naturlijk niet he, het moet leuk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat zeker hard zeg!

    Ik ben benieuwd naar je give a-way!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat heel snel! Gefeliciteerd! Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk als mensen je gaan volgen he. Daardoor wil je toch steeds weer iets plaatsen.
    Je maakt ons wel nieuwsgierig naar je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook heel leuk dat er zoveel mensen je blog op z'n minst bekijken en lezen en er wat van opsteken. Gefeliciteerd met je 125 lezers en ik blijf je volgen.

    lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. feliessssssssssssssssss je gaat hard met je volgers...en terecht gaan er vast nog veel meer worden'

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met al die volgers! Het kan soms best snel gaan, hè. Die gehaakte onderzetters zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauuuww! gefeliciteerd en leuke onderzetters:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'Helemaal leuk bezig, jij gaat inderdaad ook hard!
    leuk, zie je wat een weggevertje doet!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliess met je volgers!! Ik zeg up to 200 and more.
    En de onderzetters zijn leuheuk!
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat!!! Wat grappig, toevallig ook huisnummer 125? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En even tussen haakjes...die bloemen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat! Ik wil ook zo'n onderleggertjes maken. Heb er net enkele af, maar die vallen nogal groot uit. Ander modelletje proberen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toch altijd leuk, meer volgers??
    wat een leuke onderzetters trouwens!
    Ga morgen m'n boek kopen en dan ga ik starten..... ben benieuwd!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met al je berichten, het is heel wat en natuurlijk ook met je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, nu heb je al weer 130 volgers ;)
    Bedankt voor het volgen van mijn blog.
    Ik vind dat je een erg leuke blog hebt, met lekker veel links naar andere blogs.
    Groetjes, Deborah

    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Da's toch normaal dat je zoveel volgers krijgt, je hebt ook echt een leuke creatieve blog, ik kom er dikwijls op kijken.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow je bent snel gegaan, nu al 146 volgers! Je bent me voorbij gerend ;) hihihi, maar het is je van harte gegund hoor. Fijn dat je zoveel lieve mensen hebt die je volgen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen