maandag 25 februari 2013

150 volgers

























En dan ineens staat de teller op 150. Zo leuk dat er zoveel mensen mee willen lezen en reageren op wat ik hier te melden heb. Ik kan er echt van genieten. Zeker na een hectische periode hier in mijn gezinnetje. En daarop volgend de rond gierende griepbacillen die ook hier hun weg hebben gevonden en mij vorige week behoorlijk in hun greep hielden. Gelukkig voel ik me weer beter maar nog niet topfit maar dat komt wel weer. Lekker om dan hier even je ei kwijt te kunnen. Tja en dan zal ik toch echt iets moeten gaan bedenken (vind ik zelf) voor een give away of zoiets.Ik heb al wel een beetje een idee. Maar dat kost nog even tijd de laatste weken mijn hoofd voor andere dingen nodig gehad. Ik hoop dat er de komende week weer plek vrij komt in die chaos om er eens over na gaan te denken wat en hoe ik hier weer iets leuks ga organiseren. Maar alles op zijn tijd eerst nog even de laatste restjes griep uit mijn lijf werken en dan is er weer energie voor dit soort zaken. Dus het komt goed maar wannneer dat is nog even de vraag.

Lieve snoterende proestende groet (het is dus maar goed dat het contact niet live is want dan werden jullie waarschijnlijk allemaal aangestoken) Jolanda

20 opmerkingen:

  1. Tja, hier ook naweeën van de griep, ik ben er aardig zat van. Ik zit al tijden tegen een give-away aan te hikken, weet ook wat ik wil doen, maar heb er gewoon geen energie voor.
    Beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij 150, ik mijn eerste... Bedankt!!

    Grtjs Syllys

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 150 volgers!
    Nu ik nog ;-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè jakkes, heel veel beterschap hoor!
    Gefeliciteerd met de 150 volgers; op naar de 200! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hip hip hip hoera voor de 150 volgers!
    Jaag die griep maar snel weg.
    Beterschap!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohhh 150 volgers alweer, gaat snel hè. Eerst maar even bijkomen vanalles. Hier gelukkig geen griep, maar o zo zin in LENTE :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat met je 150 volgers. ziek eerst maar goed uit,het is een hardnekkige griep geloof ik. heb er gelukkig geen last vasn gehad. Hoop dat het zo blijft.
    Voor jou heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 150 wat leuk he als zo veel mensen je blog leuk vinden en de moeite nemen om te komen kijken. Gefeliciteerd, en sterkte nog even in de strijd met de bacillen uitdrijven.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, jij gaat ook als een malle!!!!
    Wordt eerst maar lekker beter, er gebeurt genoeg in blogland!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. yeahhhhje gaat goed zeg!!!!!!!! op naar meer jolanda
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lets party!!!!!!!!!1 150 volgers vieuwwwwwwwww , ik zeg op naar de 200 en meer!
    Eerst goed beter worden meis, dat is het belangrijkste, en dan pas de rest.(kan het nu zijn dat ik net een proest voelde.......)
    Lieve groetjes van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met zoveel volgers. Ik hoop dat je gauw weer helemaal bent opgeknapt. Groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en ziek eerst maar eens lekker uit !
    Reken maar dat we lezen, sinds ik blog koop ik geen tijdschriften meer haha dit is VEEL echter :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Jolanda, ik volg je nu ook!!!!
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. maar lekker de deurkrukken soppen, en de afstandsbedieningen, raampjes open,daarna lekker onder je dekentje op de bank
    Beterschap met het spul.
    een vitamine groet van Paulien en weg bacillen....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank jullie wel dames met zoveel lieve wensen moet ik weer snel beter zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rustig aan meis ... en goed uitzieken .... ik spreek uit ervaring als je dat niet doet hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je 151 volgers al! Verder veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je even op mijn blog bent komen kijken. Ik hoop dat je snel weer beter wordt. Ik hoor van mensen om mij heen dat dit keer de griep wel erg heftig is. Doe rustig aan...

    BeantwoordenVerwijderen