vrijdag 15 februari 2013

Eierhoedjes en onderzetters









Ik haakte twee onderzetters http://karinaandehaak.blogspot.nl/2012/07/onderzetter-1893-patroon.html waar ik dit patroon voor gebruikte. Ik wilde ook nog graag twee eierwarmers haken maar vond  niet echt een leuk patroon dus zelf maar aan de slag gegaan met als eindresultaat eierhoedjes. Ik vind ze zelf wel grappig geworden. Leuk denk ik voor op de ontbijttafel met pasen of gewoon zomaar op een zonnige lente dag (wat heb ik daar zin in zeg in het lente zonnetje) Ik ga ze nu in een enveloppe doen en op sturen en ik hoop dat de ontvangster er blij mee is.



Groetjes Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Die zijn hartstikke leuk geworden! Helemaal voorjaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee dit is vrolijk, krijg al helemaal het pasen/lente gevoel..mooooooooooi ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze enorm leuk ♥ wat een gezellige boel zo

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg vrolijk geworden en dat patroontje van die onderzetters blijft leuk. In het boek 'Workshop Haken' staat een leuk patroon van de eierdopjes, mocht je ze ooit nog eens willen haken.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig en zonnig setje, beetje voorjaar op tafel! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhh helemaal lente!!!!!!!! Leuk hoor meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die Karin onderzetters,ik heb ze ook al gemaakt.
    Vrolijk wordt je daarvan :-)

    Groetjes, Margo

    BeantwoordenVerwijderen