dinsdag 19 februari 2013

Nog maar twee te gaan




















http://mingle-mangle-crochet.blogspot.be/

Deze twee jonge dames zijn op zoek naar nog maar 2 volgers om aan de 100 te komen. En bij de 100 organiseren ze een give away. Ze hebben een heel leuk blog dus die give away is vast ook heel gaaf. Dus ben je nog geen volger ga even een kijkje nemen en wie weet wil je ze ook wel gaan volgen. Zo zitten ze misschien wel heel snel al aan de 100 volgers ik gun het ze van harte.


groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

  1. wat lief van je...............toevallig zag ik het bij mijn zus op fb....dus ben net volgter geworden, Leuk hoor twins....ze zijn inmiddels al ruim over de 100 heen!
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben er op dit moment al 117 dus je oproepen werkt volgens mij heel goed. Ik was al lang volger van ze want ze maken leuke dingen. Lief van je dat je dit hebt gedaan voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt om Dachshunhvolger te worden en om mijn give away op jou blog te linken.

    En ja hoor, ik ben ook op jouw oproep ingegaan om de tweeling te volgen. Zelf heb ik niet zoveel volgers en dat is best zielig.



    BeantwoordenVerwijderen