zaterdag 9 maart 2013

De gigagigantisch leuke post blijft maar komen

Ik ben zo'n mazzelaar elke dag opnieuw vind ik weer leuke post in mijn brievenbus. Zo ook de afgelopen dagen weer. Helaas was ik al een paar dagen te laat om foto's bij daglicht te maken. Nu is er vandaag ook niet erg veel licht maar ik hoop dat de foto's toch duidelijk zijn.
Als eerste laat ik jullie een foto zien van dit super leuke zelf gemaakte en zelf ontworpen geboortekaartje van Rosalie van het blog http://studiozakka.blogspot.nl/. Op haar blog kun je verder lezen over dit hele lieve mooie meisje wat op 27 februari geboren is.



En dan Lief klein konijntje die ik won bij de give away van http://haakzaken.blogspot.nl/2013/03/klein-wit-konijn-gaat-naar.html. Ze is zo lief en heeft een heel mooi jurkje aan  in precies in mijn lievelingskleur. Ze heeft de reis hiernaar toe goed doorstaan en voelt zich hier al helemaal thuis.Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen. Maar ik denk dat ik er een lusje aan ga maken zodat ik haar aan  mijn sluetels kan hangen zodat ze altijd bij me is. Hannie bedankt voor dit schatje. Ik zal goed voor haar zorgen.

En deze dan die kreeg ik van Jenneke van het blog http://creaties-jenneke.blogspot.nl/. Zo lief en zo mijn ding helemaal mijn kleurtjes en helaas hebben we de zakdoekjes voorlopig wel weer nodig als je de weerberichten hoort. Maar met zo'n mooi hoesje om je zakdoekjes heen wil je toch overal je zakdoekjes te voorschijn halen. En een hele mooie boekenlegger. Nu hoef ik geen vouwen meer in mijn boeken te maken blijven ze een stuk netter vanaf nu. Ik lees net dat Hester de mooie boekenlegger heeft gemaakt voor me.Dus lief zusie van Jenneke ook jij bedankt en een knuffel. En die leuke velletjes papier daar kan ik misschien wel envelope van maken. En ook nog een stel leuke knoopjes die komen vast en zeker een keer van pas.Dank je wel lieve Jenneke Dikke knuffel voor je.


 
En het houd maar niet op nog zo'n mooie enveloppe in de brievenbus van de week. En weer gewonnen (wat ben ik toch een mazzelaar). Hier won  ik ze http://veranadine.blogspot.nl/2013/03/heerlijk-weekend.html.Deze hele leuke mooie zelf gemaakte enveloppen. Zo gaaf idee uit een oude atlas. En ook nog knijpertjes met hartjes erop helemaal leuk en weer in  mijn lievelingskleur. En als toegift ook nog een malletje om zlef enveloppen te maken. Dat ga ik zo eens even uitrpoberen denk ik. Lijkt me erg leuk om te doen.Het weer is er naar om binnen lekker te gaan knutselen. Dank je wel Vera voor al dit moois en zeker ook voor je mal die ga ik uitrpoberen. En wie weet kan ik er nu met dit voorbeeld zlef wel één maken van een groter model.
 
 
En  ik ga zo ook nog eens in  mijn brievenbus kijken want ik vind op deze manier post krijgen wel heel erg leuk. Maar het zal wel een keer ophouden met al die supergave post. Deze keer zullen het wel gewoon rekeningen zijn. Ik denk dat ik die maar gewoon laat liggen en alleen leuke post uit de brievenbus haal voortaan. (of zou het zo niet werken????). Nou dames een heel verhaal. De volgende keer ga ik toch proberen de foto's eerder te plaatsen. Maar soms lukt het me gewoon niet.Gisteren bijvoorbeeld in de ochtend eerst even gaan zwemmen mijn boodschappen gedaan. Wat was gedaan samen met zoonlief de auto gewassen. Eten gekookt en dan ben ik helemaal totall loss. Maar beter ik dan de auto want na een nachtje slapen ben ik weer redelijk hersteld en met een auto is dat toch effe ietsje anders. Fijn weekend allemaal. Groetjes Jolanda
 

18 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke en schattige dingen heb je mogen ontvangen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi lief gekkie (meer om het laatste gedeelte van je blogpost ;)). En wow wat is dat toch leuk hè verwend worden met al die leuke post. Ik zie heel wat leuks voorbij komen, geniet er maar lekker van. Knuff! Ennuh veel plezier met flopjes maken, ik ben kaarten aan het maken. Zoefff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Suc6 met kaartjes maken. Ook leuk om te doen maar er zijn zoveel leuke dingen om te doen dat de dagen te kort zijn.En genieten doe ik zeker van al dat leuks. En met mij ook mijn jongste zoon (Sjors) die vroeg gisteren heb je nog piost gehad van blog.Daar krijg je toch elke dag post van? Nou lieve Sjors wel heel vaak maar nog net niet iedere dag.

      Verwijderen
  3. ach lieffie alles op zijn tijd......de boekenlegger is trouwens niet van mij hoor die heeft sissie gemaakt hihi
    ben blij dat het aan is gekomen
    en wat voor moois heb je toch allemaal nog meer gekregen....komt vast omdat je zo een lieverd bent ☺

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had al zo'n vermoeden dat die van je zussie kwam. ik ga het er meteeen effe bij ztten. Liefs Jolanda

      Verwijderen
  4. Wat een leuke post heb je weer gekregen, leuk toch beter dan rekeningen en blauwe enveloppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk al die post, je kan het proberen te laten liggen wat je niet leuk vind, maar ik denk dat de bus dan erg vol komt met aanmaningen, dus dan nog meer niet leuke post.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker genieten van aale post, dat doet een mens goed toch? Fijn weekend, lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo de wind stond zeker jou kant op. Wat een geweldige post heb je gekregen zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww je bent heerlijk verwonnen meis, en dat is helemaal super..lekker van genieten, nn goed voor minikonijn zorgen hihih.
    Dikke knuff en lieve groet van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij bent weer lekker verwend. Heerlijk die post.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De postbode heeft het maar druk bij jou! leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om hier het geboortekaartje van isis tegen te komen :-) Ben blij dat het goed bij je is aangekomen. Wat een heerlijke post allemaal. Geniet ervan!

    Liefs rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een heerlijke verwennerij-post! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow... wat een verwennerij :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke post heb je gekregen zeg. En wat leuk dat jij het kleine konijntje hebt gewonnen. Zo lief...
    Ga je volgen.
    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mazzelaar!
    Heb je mijn post al binnen? ;)
    Hobby Groet,
    Maaike
    hobbywerkjes.blogspot.nl
    knuffelactie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor! Dat is leuker dan die witte saaie enveloppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen