vrijdag 13 september 2013

Daar ben ik weer

Bedankt Jolanda Pijnenburg-Verhoeven

Ik deed mee via een groep op facebook aan een geurzakjesswap en dit is wat ik maakte.
Ben er zelf wel tevreden over. In het rechterzakje zit een zeepje. Met een dunne naald en dun garen gehaakt was wel erg leuk om te doen. Ik gebruikte daarvoor dit patroon. In de andere zit een geurzakje. Ik heb het aan de bovenkant opengelaten zodat het zakje als het niet meer ruikt vervangen kan worden. Hiervoor gebruikte ik dit patroon. Verder ben ik momenteel heel druk met haken. Het gaat echt lekker. Mijn omslagdoek die ik aan het haken was met het garen wat ik kreeg van Vera weer opgepakt en die schiet heel goed op. Hieronder nog een foto van het begin van de omslagdoek inmiddels een heel stuk groter.















Daar plaats ik binnenkort foto's van.Nu nog bedenken wat ik er voor rand om heen wil dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Dus als jullie ideetjes hebben kom maar op.
En zoals jullie wel merken schiet het bloggen er bij in. Ik heb het zo druk met allerlei andere dingen dat bloggen er niet van komt.



Groetjes en ik hoop tot snel Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie geurzakjes. Leuk zo'n swap.
    Je sjaal ziet er al veel belovend uit. Tijd voor bloggen komt vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, die sjaal ziet er echt mooi uit ! Enne... niks van aan trekken als het bloggen af en toe op een laag pitje staat. Ik kom gewoon regelmatig eens kijken.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je swap had ik op fb al gezien. Hij is zo leuk! Ook je sjaal wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke swap!Je sjaal word heel mooi,ik hou wel van die kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zakjes en de omslagdoek ziet er ook al heel erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die zeepzakjes. En je omslagdoek wordt ook erg mooi, die kleuris zo prachtig, maar dat had ik al eens geschreven volgens mij ;-)

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, bedankt voor het volgen van mijn blog. Ik heb net met die van jou kennis gemaakt en ik ga je ook volgen. Ik lees dat je ook graag leest net zoals ik. We hebben een paar dingen gemeen zo te zien. :)
    groetjes,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen