maandag 27 januari 2014

Lang heel lang gelden

Lang heel lang geleden plaatse ik hier een berichtje. het komt er gewoonweg niet van. Ik lees wel mee bij jullie maar berichtjes plaatsen wil er maar niet van komen. Ook op jullie blogs reageren doe ik weinig maar ik houd jullie wel in de gaten. Haken doe ik nog steeds en dat gaat best lekker. Hier een paar foto's van wat ik de laatste tijd maakte.







Twee kraamcadeautjes en een afscheidscadeautje voor een juf die na 16 jaar weggaat op de school van onze jongste dus wie weet komen de tissues wel van pas. Zo dat was weer even een kort berichtje. Ik meld me wel weer maar wanneer? Ik heb geen idee.



Groetjes Jolanda

18 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke dingetjes gemaakt. Ik vind de tissuedoos erg tof, wat een leuk idee. Fijn om weer wat van je gelezen te hebben. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertussen heb je niet stil gezeten en leuke cadeaus gemaakt.
    Poncho is ook super.
    Fijn om iets van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingetjes heb je weer gemaaklt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige dingen heb je gehaakt. Iedereen zit wel eens even in de stand van 'niet-bloggen'. Misschien komt het er over een poosje wel meer van.
    Ik las op Annemaries haakblog dat de meeste bloggers na 2 à 3 jaar in een blogdip komen en een deel van hen er zelfs mee stopt. Neem gewoon wat blogrust.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creaties heb je gemaakt!
    Neem je tijd, ik zie je vanzelf wel in mijn bloglijst verschijnen als er iets nieuws staat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je toch nog iets plaats. Mooie werkjes heb je ondertussen gemaakt.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whahahah die bank!!!! erg leuk jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt toch aardig wat gem(h)aakt! Heb je een patroontje van die sofa of heb je dat zelf verzonnen? Ik vind het superleuk! Ook je poncho's zijn echt wel knap!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk idee dat je van die tissuedoos en sofa hebt gemaakt, 't is prachtig. Ook de poncho's.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey girl ik had je al gemist. Heb al een paar keer gedacht hoe zou het met jolanda zijn. Zag toevallig je reactie bij een give away ;). Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he, ik wist helemaal niet dat ji m'n blog las. Fijn dat je reageerde!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Olá amiga, passando para lhe deixar um carinho, e já estou te seguindo,beijokas

    Amigo é coisa para se guardar Debaixo de sete chaves
    Dentro do coração
    Assim falava a canção que na América ouvi
    Mas quem cantava chorou Ao ver o seu amigo partir
    Mas quem ficou, no pensamento voou
    Com seu canto que o outro lembrou
    E quem voou, no pensamento ficou Com a lembrança que o outro cantou
    Amigo é coisa para se guardar No lado esquerdo do peito
    Mesmo que o tempo e a distância digam "não"
    Mesmo esquecendo a canção
    O que importa é ouvir
    A voz que vem do coração
    Pois seja o que vier,
    venha o que vier Qualquer dia,
    amigo, eu volto
    A te encontrar
    Qualquer dia, amigo, a gente vai se encontrar.

    _________Amigo é ____________Amigo é c
    ______Amigo é coisa _______Amigo é coisa pr
    ____Amigo é coisa pra s___Amigo é coisa pra s
    ___Amigo é coisa pra se guardarAmig_______Amig
    __Amigo é coisa pra se guardarAmig_________Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é _______Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é cois______A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pr__Ami
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s_A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s
    __Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra
    ____Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa
    ______Amigo é coisa pra se guardarAmigo é c
    _________Amigo é coisa pra se guardarAmi
    ____________Amigo é coisa pra se guar
    ______________Amigo é coisa pra se
    _________________Amigo é coisa
    ___________________Amigo é c
    _____________________Amigo
    ______________________Amig
    _______________________Am

    Visite meu blog - Tita Carré - crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb u via andere bloggers gevonden...leuke blog..ik zal meer gaan bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen

  14. شركة المثالية للتنظيف الشركة الرائدة لجميع خدمات التنظيف بالمنطقة الشرقية - خبراء النظافة الشاملة - خبرة 23 عاما تستطيعون من خلال المثالية للتنظيف الحصول علي افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات للمنازل والشقق والفلل والمجالس والمفروشات بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية فتقدم شركة المثالية للنظافة كل ما ليديها من امكانيات وخبرات لخدمة عملائها فهي حقا افضل شركة تنظيف بالمملكة وتوفر لعملاها الخدمات بجميع المحافظات فتوفر

    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    وتستطيعون ايضا الحصول علي تنظيف شاملة مع التعقيم والتلميع وابادة الحشراتبجودة ودقة مثالية واسعار رخيصة مع شركة تنظيف منازل بالاحساء المتخصصة في خدمة عملائها بالاحساء علي اكمل وجة

    شركة تنظيف منازل بالاحساء
    شركة تنظيف بالاحساء

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تواصلوا معنا لمعرفة اسعار المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية وخدماتها المتميزة

    BeantwoordenVerwijderen